Oldalak

2011. május 31., kedd

Csokis mézes




 
A múlt hetem nagyon zsúfolt volt ,elvállaltam 4 kicsengetésre a süteményt az (kb 30 kg tészta volt) és persze még a hétvégi  torták ,ami nem kevés volt.Úgy kifárasztottam magam hogy azt mondta a férjem szombaton  este, hogy félrebeszélek a fáradságtól amibe igaza is volt.Megkért szépen hogy többet ne vállaljak ennyit,én persze meg is ígértem.Mindig megígérem sajnos, de jön egyik ismerős  ,jön a másik ismerős és hogy mondjak nemet és így telik el karácsony,húsvét ,az ünnepek.Na jó elég a panaszkodásból jövök a süteményekkel.
-2 ek kakaó
-2 ek méz
-2 tojás
-20 dkg cukor
-5 dkg vaj
- 1 kk szódapor
-Ezt az egészet gőz főlőt 5 percig közük, majd 40 dkg lisztet keverünk bele.
-3 lapot sütünk belőle
Krém:
6 dl tejből 2 csomag vanília pudingból pépet főzünk,40 dkg vajat  30 dkg porcukorral kikeverünk,miután kihűlt a pép belekanalazzuk és kétfelé osztjuk,Az alsó lapok közé rakjuk a vaníliás pépet  , a másik krémbe rakunk olvasztott csokit vagy kávét (én csokit szoktam)és megkenjük a lapokat.
Mindjárt kihagyom ,a tetejére glazúr.

Nincsenek megjegyzések: