Oldalak

2012. február 23., csütörtök

Gyerek torták

Tom és Jerryt probáltam megvalósítani ezen a tortán ,sablont készíttettem és úgy rajzoltam meg Tom és Jerryt.A torta szimpla piskóta főzőt vaníliás krémmel.


 Batman torta.Egy kisfiúnak volt a kérése ez a torta, együtt kerestük a netten és egy ehhez hasonló torta volt ami tetszett.Én probáltam megvalósítani neki.A torta főzőt csokikrémmel volt megtöltve.
Autópálya torta(Verdák torta)Ilyen tortát már biztos láttatok, majdnem mindegyik blog társamnál már láttam,én most készíttetem először.

Pinokkió torta
Ez a torta is ugyan úgy készült mind a tom és jerry torta,sablont készíttetem és úgy rajzoltam le pinokkiót egy fondant lapra mert nem fondant bevonatú tortát kértek hanem krémest.A lapot rátettem a tetejére mintha ostya lap lett volna és körbe tejszínnel vontam be.

2 megjegyzés:

Éva írta...

Megint nagyon szép tortákat csináltál! Nagyon élethű a Tom és Jerry, de a többi is jó.

marisz57 írta...

Megint nagyon szépeket alkottál!