Oldalak

2012. március 27., kedd

Pite

Mivel mostanában sok fánkot sütöttem és rengeteg tojás fehérjém maradt,mindig olyan süteményt
 próbálok itthonra készíteni amibe feltudom használni a maradékokat .Ezt a pitét most eper lekvárral töltöttem és habcsókot készíttetem a tetejére,majd hullámoztam kanálnak a fordítót felível.


Recept
-350g liszt
-250g vaj
-2 tojás sárgája
-10 dkg cukor
-4evökanál víz
-Ezt összedolgozzuk.Pihentethetjük egy éjszakát ha akarjuk ,én most nem pihentetem mert nem volt időm.
Kinyújtjuk és kibéleljük a tepsit,megkenjük amivel akarjuk,majd felverjük a tojás fehérjét és rárakjuk.
-6tojás fehérje
-9 evőkanál cukor
Lassu tűzön sütjük mert a habcsók hanem megbarnul nagyon.
45-50percig sütjük.
Ha hagyományos pitét készítünk akkor kétfelé osszuk a tésztát és egyik felével béleljük a tepsit ,majd a töltelék és a másik felét a tetejére tesszük.
Érdemes kipróbálni mert nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések: